Ji sugrįžo. Jis- jau ateina..



Ar nieko nepasigedote? Aga. Kai visi kaip išmanydami demonstravo savo literatūrinius sugebėjimus kurti Kalėdinius sveikinimus beigi siuntinėjo emailais ir smsais keistus eilėraštukus, aš susigūžus sėdėjau kamputy ir tylėjau. Nes mane linksmina tautos išradingumas metai iš metų rašyt tuos pačius poezijos "lobius"...Žodžiu, leidau kas norėjo pasireikšt. Laukiau kantriai.. Ir kai didžioji sveikintojų banga atslūgo, norėčiau pasveikinti ir aš savo blogo skaitytojus, visus draugus, pažįstamus, artimuosius ir nelabai artimus...

Nesu aš gal labai tikinčioji.. Nežinau, kuris iš apaštalų yra labiau dieviškas: Mahometas, Kristus ar Buda... Kolkas į dangų akių nukreipus vakarais nesimeldžiu- tą darysiu kai pasensiu arba, susirgsiu nepagydoma liga..
Dabar gi, aš noriu Jus pasveikinti ir su Šv. Kalėdomis, ir su tuo, kad.. brangieji, Saulė grįžta! Ar jaučiate? Sulig visomis krikščioniškomis šventėmis, pamažu į mus pareina atgal šviesa. Dienos jau ilgėja...
Turbūt naivu tikėtis, jog pajusime netrukus ir pavasario pirmuosius plazdenimus kažkur širdyje, tačiau ir jis, ir jis jau pakeliui...
Aš noriu Jus visus pasveikinti su saulėgrįža.
Mano Dievas- gamta. Miškai. Vėjas. Lietus. Saulė. Šaltis ir kaitra. Aš meldžiuosi visagalei gamtai. Dieviškai žemei. Tai pats nuostabiausias stebuklas.
Sveikinu Jus visus su saulės grįžimu. Būkime laimingi gyvendami. Būkime dėkingi už nuostabų snaigių šokį nakties tyloje. Už griaustinį, kaitrią vasaros dieną. Už žolės daigelius. Už paukščių giesmes.. Mažo ežiuko pukšėjimą gėlėtoje pievos skaroje. Už ežerus. Už jūrą.. tegu ir ne tobulos smaragdinės spalvos.. Būkime dėkingi ir laimingi, nes turime saulę. Ir kantrią žemę, kuri mus visus globoja.. Už galimybę kreiptis į savo dievus ne tada, kai mirtis kvėpuoja mums į nugarą, o čia ir dabar. Būk pasveikintas gyvenime ir būkit pasveikinti jame.

Linkėjimai-
Indrė

0 comments:

Rašyti komentarą