Išgelbėk draugą..

Skambina viena moteris.. Sako: "Labas, Indre, turiu va tokius draugus, artėja šventės, noriu padaryti kokią įdomią dovaną.. Pagalvojau apie fotosesiją, tada radau Tave, tada sumasčiau kad Tu ir fotosesija gali gautis kažkas įdomaus.."
Puiku. Labai miela, kai žmonės mano sesiją nori net kažkam padovanot...
Susiskambinam su ta ponia.. Analizuojam situaciją, kaip čia ką galim padaryt ir pan... Tada pradėjau klausinėt ką tie žmonės mėgsta, kokie jie.. Labai sunku fotografuoti, jei modelis to nenori, jei jis nusistatęs priešiškai ir pan... Aš esu energetiškai ypatingai jautri, tad bet kokią emociją labai jaučiu.. Todėl pradėjau klausinėt, ar tie žmonės, kam bus padovanota fotosesiją tikrai patys, ne dovanojantysis, norės paveiksluotis? Ar norės atsivežt kažką persirengt, kažkaip papozuot, klausyt jei paprašysiu akis pasukt į langą/sieną/užsimerkt... Susimąstė skambinančioji... :) Išsigandau ir aš. Sako, žinai, turbūt mes kątik išgelbėjom mano draugų porą, nes jau matau, kaip ta mano draugė raukysis nepatenkinta :)) Kas žino, gal ta draugė esate Jūs ir būtent Jus mes išvadavom nuo tokios nemalonios dovanos? :) Vien dėl to turėtumėte jaustis gerai. Juk niekas nežino kam ta dovana turėjo būti...
Ne visi mėgsta paveiksluotis. Anaiptol. Kai kam net skauda kai kažkas fotografuoja, pvz. man, todėl visai neturiu savo nuotraukų :) Todėl dovanojant tokią dovaną labai siūlau pagalvoti kam dovanojate, ar sutaps to žmogaus foto skonis su fotografo foto stiliumi? Tas yra svarbu...
Šiandien va atvažiavo mergina. Dovanos savo krikšto dukrytei sesiją.. Na, ji kadangi dar mažutė, tai neprieštaraus būti paveiksluojama, bet svarbu, kad tokios nuomonės būtų ir tėvai :)
Kol jai įteikinėjau savo sesijos kvietimą-dovaną, vos namie nesukėliau gaisro- mat tirpdžiau ant plytelės šokoladą pyragui ir pamiršau... Tik bac- įsijungia gaisro signalizacija, įbėgu į virtuvę, o ten dūmai dūmai :) Žodžiu, su manim neliūdna. Tad... jei nusprendėte kažkam padovanoti fotosesiją pas mane- turėkite omeny, kad nuotykiai gali slypėti ne kažkur anapus, o visai šalia :)

Linkėjimai ir būkite dėmesingi.. :)




0 comments:

Rašyti komentarą